interpluginterpluginterplug

Formularze i szablony

Formularze i szablony

Tworzymy szablony, formularze, wydruki, pliki CSV...

Pod pojęciem formularzy, kryje się szereg dokumentów, oraz szablonów, które możemy przygotować, zaprojektować, oraz wyedytować, stricte pod Twoje potrzeby i wymagania, aby wszystko było spójne pod względem identyfikacji wizualnej Twojej marki, bądź było cyklicznie używane podczas wymiany informacji z klientami, platformami sprzedażowymi, lub w firmie.

Całość może się drukować, nanosić, wysyłać i edytować "w locie", by maksymalnie zapaść w pamięć klientom i żeby Twoja firma była kojarzona, nie tylko z szybką wysyłką, ale również z jeszcze większym profesjonalizmem.

W naszej ofercie znajdziesz:

Bony zamówień

Ten dokument, to nasz autorski koncept, może być drukowany automatycznie, po zebraniu wszystkich produktów z zamówienia przy pomocy Asystenta Pakowania, są na nim niezbędne informacje, m.in. numer zamówienia (również jako kod kresowy), dane klienta, uwagi do zamówienia, oraz graficzne przedstawienie sposobu wysyłki, wszystkie dane zmieniają się dynamicznie, w zależności od danych klienta, platformy sprzedażowej, oraz sposobu wysyłki. Każdy bon, możemy wypełnić potrzebnymi w Twojej firmie danymi, pobranymi przez Baselinker.
Wydruk można wrzucić wraz z paragonem do skrzynki, w której znajdują się zebrane przedmioty. Osoba pakująca zamówienie, musi jedynie zeskanować kod kreskowy, zrealizować ewentualne uwagi klienta, spakować całość i wydrukować etykietę kurierską jednym przyciskiem z naszego Panelu BL.

Szablony faktur

Faktura nie musi być tylko dokumentem księgowym, równie dobrze może posłużyć, jako nośnik identyfikacji wizualnej, sposób na wyróżnienie się i postrzeganie Twojej firmy jako nie sztampowej, dbającej o detale i przywiązującej wagę do szczegółów.
Tworzymy szablony nietuzinkowe, oryginalne, skrojone na miarę, szablony, które przykuwają wzrok, są estetyczne, przejrzyste, a przy tym posiadają wszystkie niezbędne, przewidziane prawem elementy. Zaskocz klientów swoją oryginalnością, zapisz się w ich pamięci, nawet tak "prozaicznym" dokumentem jak Faktura VAT.

Spotkałeś się z fakturą, która była naprawdę miła dla oka? Pamiętasz kto ją wystawił? No właśnie... !

Karty zamówień

Jeśli zamówienia w Twojej firmie zbierane są za pomocą papierowych kart zamówień, możemy przygotować dla Ciebie szablon, który będzie zawierał wszelkie dane jakich potrzebują osoby kompletujące zamówienia, może na nich znaleźć się np. nazwa produktu, jego SKU, kod EAN w formie cyfr i kodu kreskowego, zdjęcie przedmiotu, zamówiony wariant, rodzaj wysyłki, numer i kod zamówienia, lokalizacja w magazynie, uwagi kupującego, lub załogi, możemy dodać pola do uzupełnienia, takie jak: pole checkbox, miejsce na wstawienie daty, podpisu osoby zbierającej, oraz inne ważne na tym etapie informacje. Karta zamówienia może być drukowana w dowolnym momencie, na dowolnej drukarce, automatycznie, lub przez wywołanie z przycisku.

Szablony e-mail

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz, więc warto, aby e-mail z potwierdzeniem transakcji, lub informacją o przebiegu drogi zamówienia był estetyczny i wystylizowany zgodnie z identyfikacją wizualną Twojej marki, powinien również zawierać niezbędne informacje, w tym telefon, adres punktu odbioru, lub adres dostawy, tak aby klient miał możliwość, ewentualnie zgłosić błąd w podanych danych, jeszcze przed realizacją zamówienia.
Projektowane przez nas szablony e-mail będą pasować do Twojej firmy, a ich treść, oraz szatę graficzną dopasujemy tak, żeby klient poczuł pozytywne nastawienie i był pewny, że jego zamówienie jest w dobrych rękach.

Pliki CSV

Pliki CSV, to odpowiednia matryca danych, która jest wykorzystywana przy wielu masowych działaniach w branży e-commerce np. przesyłaniu danych dotyczących produktów, opisów, zdjęć, kodów EAN, parametrów, informacji dodatkowych, kategorii etc., a także zamówień, faktur, czy też wyciągania informacji z baselinker.
Możemy przygotować dla Ciebie potrzebne szablony CSV, dokładnie takie, jakich wymaga dany sklep, system ERP, platforma sprzedażowa, lub inny system. Tworząc taki szablon, będziemy mogli zautomatyzować proces jego tworzenia, wysłać go do konkretnego magazynu, sklepu, lub na adres e-mail, akcja taka może być też wyzwalana czasowo, lub manualnie z dedykowanego przycisku.

Na tym nasza oferta się nie kończy...

Jesteśmy otwarci, na rozwiązanie Twoich problemów